Promotional Cultures: The Rise and Spread of Advertising, Public Relations, Marketing and Branding

Námskeið BLF112F Kenningar í fjölmiðlafræði. Ensk lýsing: In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us. Promotional Cultures documents how the professions and practices of promotion have interacted with and reshaped so much in our world, from commodities, celebrities and popular culture to politics, markets and civil society. It offers a mix of historical accounts, social theory and documented case studies, including haute couture fashion, Apple Inc. , Hollywood film, Jennifer Lopez, the Occupy movement, Barack Obama’s election campaigns, news production and the 2008 financial crisis. Together, these show how promotional culture may be recorded, understood and interpreted. Promotional Cultures will appeal to students and scholars of media and culture, sociology, politics, anthropology, social and industrial history. - Höfundur: Aeron Davis
Rafræn sending. Upplýsingar verða sendar á netfangið þitt eftir kaup
3.690 kr.

Promotional Cultures: The Rise and Spread of Advertising, Public Relations, Marketing and Branding

Rafræn sending. Upplýsingar verða sendar á netfangið þitt eftir kaup
Rafbók til eignar. Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt. Útgáfa: 1

Efnisyfirlit

  • Title Page
  • Copyright
  • Contents
  • Detailed Contents
  • Preface and Acknowledgements
  • 1 Introduction
  • Part I Producers, Consumers and Texts
  • 2 Production: Industry and its Critics
  • 3 Audiences and Consumers
  • 4 Texts: Situating the Text in Promotional Culture
  • Part II Commodities, Media and Celebrity
  • 5 Commodities: Promotional Influences on the Creation of Stuff
  • 6 News Media and Popular Culture: Promotion and Creative Autonomy
  • 7 Celebrity Culture and Symbolic Power
  • Part III Politics, Markets and Society
  • 8 Politics and Political Representation
  • 9 Conflict and Pluralism in Civil Society
  • 10 Economies, Speculative Markets and Value
  • 11 Conclusions
  • References
  • Index

UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS

Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!

Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.

Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).

Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.

Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.

Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.



Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
Eiginleikar

Umsagnir

Engar umsagnir
Lesa fleiri umsagnir
3.690 kr.